O día 6 de outubro no centro deuse o "pistoletazo de saída" do proxecto Experimentos VI: ciencia e tecnoloxía, que se está a levar a cabo este curso. Nós, para comezar na formulación de hipóteses e na experimentación, decidimos levar a cabo este experimento con todo o alumnado de Educación Infantil.
Só necesitamos:
- Un recipiente
- Auga
- Unha mandarina con pel
- Unha mandarina sen pel
Despois de facer as nosas hipóteses e previsións nas asembleas nas nosas respectivas aulas, creamos e enchimos as fichas do experimento co que necesitabamos, as nosas ideas... e, despois de facelo, o que observamos tras os resultados.
Sabedes porque a mandarina con pel flota e a que non ten afúndese? Porque entre a mandarina e a pel, queda unha cámara de aire que fai que a mandarina flote, como se fose un flotador. Ademais, a mandarina cando non ten pel, énchese de auga (por ser porosa) e pesa máis, polo que baixa ao fondo do recipiente.
Animámosvos a probalo na casa! Ás nenas e nenos de infantil encantoulles!
No hay comentarios:
Publicar un comentario